börja blogga igen?

Hej hopp gummi snopp!
länge sen jag skrev, men funderar på att börja blogga igen faktist :) haha
Idag harjag varit i skolan, som vanligt där hände det inget speciellt,
 inget som ni vil veta ialafall haha :) Nu kom Jenny hem till mig också,
vi hade tänkt att laga middag osv och sen dra oss till gårn lite senare.
Sen när det stänger så drar vi oss nog hemm till mig och så sover hon över, Mys :)!
Har tröttnat på min design, den känns så somrig så vi får se om det blir någon ny,
men det lär ni ju märka. Aja nu ska jag vara social,
ni får ha det så himla bra så hörs vi antagligen senare idag.
Puss

En bild från när jag och Virre var och fottade här om dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0