Onsdag!

hejhej! skrev nyss ett långt inlägg men självklart cpade internet
så det raderades precis när jag var klar med det -.-

Men iallafall, Jag och Veronica har precis kommit hem från att varit ute med Jenny och Lena, Jenny var dock tvungen att fdra vid halv 9 för hon ska till öland imorn ( Du får ha det så kul gumman! Men bli inte brunare än mig nu bara :)
Vi andra tjejer var ute till ungefär elva vi skulle va ute längre men det blev kyligt så vi drog in, när vi va ute satte vi oss vid några bänkar och snackade om allt mellan himmel och jord, från Bert Karlsson till våltäckter osv .. =P haha
 
Nu ska jag och Veronica kolla på Blondie ambition och tjocka oss med chips och läsk som varje dag? =P haha!
Vi hörs ímorn vet inte om jag hinner skriva innan ja ska till tandläkaren men anars så hörs vi ju efter :)
Ni får ha det så bra! Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha okej :P

2010-07-01 @ 22:22:05
URL: http://mellbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0