Home

hejhej!
Igår efter vi hade varit på gröna udden så drog vi hem alla till sig sen kom Jenny till mig, så vi ställde oss och lagade tacos och åt det :) Senare drog vi ut och mötte lena, sen fick vi skjuss på moppe till rättaboda, då var klockan kanske åtta sen vid nio tio tiden så badade jag hahah :) fett skönt!
Senare drog vi oss hemmåt och var ute ett tag med några sen drog vi in till lena och tittade på julkalendern hahah :) det sög btw :) men iallafall vi somnade vid 4 och vaknade runt 12 idag, efter ett tag kom virre och sen drog jag och virre hem till mig, nu har vi precis duchat och ska snart gå till Lena och Jenny :)
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Kc

Faaan vad fiin blogg du har :O:O:O:O<33333333

2010-07-07 @ 00:38:29
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0