Söndag!

hejhej!
Har egenteligen ganska mycket att berätta eftersom jag inte uppdaterat på ett litet tag för jag inte har haft tid men nu sitter jag ju ändå vid datan då kan jag passa på att skriva ett inlägg :)

Jag har sovit hos veronica från i torsdags eller fredags kommer inte ihåg :p , och igår sov hon hemma hos mig :)
Vi har badat och solat varje dag och bränt oss har vi också gjort ajaj haha. ( careface).
Idag så vaknade vi vid 12 och gick ut, sen åkte vi hem till veronica och har badat solat och läst massa tidningar, mys!
Nu kom jag precis hem och ska äta nu sen ska jag ut med emma, var länge sen jag träffa henne så det ska bli roligt :)
har inga bilder från om här dagarna så ni får klara er utan, hehe
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0