Hemma!

hejhej!
Nu har vi precis kommit hem till mig, Veronica sitter och läser en moppe bok för hon ska ta moppe kort :)
så medans hon läser det ska jag passa på att ducha.
När vi har fixat oss klart tror jag vi ska dra ut och kanske träffa några :) vi får se.

Innan min brorsa kom och hämtade oss från virre så bakade vi, vi skulle bakat kladdkake muffins men det fick bli cocosbollar istället, vet inte riktigt om jag ska säga att dom blev bra för de vart dom inte haha men äckliga blev dom inte iallafall, synd bara att man mådde illa efter att ha ätit endast en =P.
aja nu ska jag inte fortsätta skriva mer på det här inkägget,
för nu väntar duchen!
Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: claudia

sv: ja den va jättebra! :)

2010-07-28 @ 19:07:50
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0