Dalarna med Bästavän!

Godmorgon!
Idag ska jag och Lena åka till dalarna, har dock inte packat klart än men det löser sig senare för nu orkar jag inte haha.
. Jag har precis duchat och ska börja fixa mig nu, vid två tiden kommer Lena då ska vi nog gå och handla lite stuffs som vi ska ha i bilen påväg dit, det är ju ändå ungefär 3 timmar dit vi ska.
 och så ska vi också träffa Jenny också :)

Igår satt vi och fixa musik till mobil som vi har högtalare till och så har jag fått låna Virres mp3 ( TACK! ) :D
eftersom min är borta hehe..
Tror att jag kommer blogga när jag är där, men inte så mycket, kanske något inlägg per dag.
Fast är bara borta i 5 dagar tror ja så då klarar ni er (a)
och när jag kommer hem är det bara två dagar kvar till TURKIET!!! iiiiiii :D
haha aja nu ska jag fixa mig.
Vi höööööres PUSS!


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; hehe okej va kul!:)

2010-07-30 @ 14:14:37
URL: http://jessiees.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

tackar :D Va snäll du är :) kram

2010-08-04 @ 11:05:32
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0